onsdag 13 juni 2012

Onsadg...

Här hemma började jag dagen med att stiga upp innan Ally slig upp sina blå... Det händer typ aldrig, men Polarn o pyret började sin REA på nätet idag kl 07 och  jag ville se vad som var med...
Totalt bortkastat att ställa klockan för det lilla som var med, hittade några plagg som jag kunde tänka mig, men de fanns inte kvar i hennes storlek och dessutom var de bara nedsatta med 30%. Lite snålt tycker jag!

Istället ska jag klicka hem lite från Villervalla tror jag.. Mormor Anneli ville köpa nåt till lilla A och jag har även lite på önskelistan till henne!:)

Har varit och köpt studentpresent till Desireé idag, så imorgon ska vi stå på Solbergas gård och ge henne en blomma...

Studenten ja, kan inte förstå att det är 5 (!!!!) år sen vi gick ur... Herregud va tiden går fort! Studenten var nog det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Världens bästa klass, fester, tävlingar och massa skoj! Då kan man inte klaga.
Apropå klassen... Fick akut längtan efter Emelie och Catrin! Får skicka iväg ett sms och höra när det passar å ses...:) Tänk att det kan gå mååånader mellan vi ses, men när vi träffas känns det som vi träffades igår!

Sitter och googlar på barnmatsrecept... Är sugen på att pröva på och göra egen, men jag tycker alla recept är så krångliga. Det är så mycket småtteri i!
http://hippbarnmat.se/ verkar ändå ha bra recept. Ska kolla igenom om jag hittar något lämpligt.
Jag har tidigare köpt barnmatsburkar, men är lite besviken då flera av 8 månadersburkarna blir som soppa efter en kort stund... Någon som haft samma problem??

Denna vecka börjar H&M sin rea... Passa på att gå in och fynda! Finns massor till de små liven (säkert massa till stora också, men jag hamnar liksom automatiskt på babyavdelningen... Konstigt!)

Nu ska jag plocka lite tills lilla damen behagar att slå upp de blå... Hon har sovit en timme nu, så det dröjer nog inte allt förlänge till skulle jag tro.

Ha en fortsatt fin dag!


 

Här är jag och mina fina flickor Emelie, Fanny och Catrin ute på the Roof. Året var.... 2008??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar