torsdag 7 juni 2012

Torsdag...

Hejsan hoppsan!!

Redan torsdag, snart helg igen. Herregud vad veckorna går!

Idag har jag tänkt mig en tur till Charlottenberg, den nya delen på köpcentret öppnar idag. Ska bli spännande och se! Jag måste köpa maskeringstejp och en smalare pensel (bakläxa av Perra). Vi ska åka bara Ally har sovit sin förmiddagslur.
Ally sov förresten jätte bra inatt, sovmorgon till 8:15 idag = underbart!

Igårkväll åkte vi en snabbis till Åmot. Mamma hade bakat supergoda cupcakes så vi fikade och barnen lekte lite... Ally var dock trött, så vi stannade inte så länge. När vi kom hem badade vi lilla A och gav henne mat... Sen somnade hon bums! Då gick jag ut och tvättade husets mittparti, att stå på en ranglig trappstege är inget jag rekomenderar. Trodde flera ggr att nu smäller det, men icke! Jag är en överlevare av rang.
Per fixade fram en annan stege som jag kan ha när jag ska måla och sen kom regnet. Då gick vi in och kollade på slutet av Greys.
Imorgon blir det en tur till Arvika för mig & Ally. En födelsedagspresent till lilla Annie som fyller 2 år ska inhandlas. Kanske eventuellt blir en till greengate mugg till moi??:)

Nu ska jag gå och göra mig iordning... Bäst att passa på medans lilla huliganen slaggar!

Snurra skallen så ser ni en riktig liten goding!

Ally med sin farfar.

Ally och farmor myser i skuggan.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar