söndag 1 juli 2012

Liseberg...

God kväll!
Vi har precis kommit hem från en dagstur till Göteborg. Vi lämnade Ally hos famor & farfar och åkte i förmiddags. Det spöregnade hela vägen, men i höjd med Uddevalla sprack det upp och solen kikade fram. Och det "bra" vädret har hållit i sig hela dagen. Perfekt!
Vi har haft en kanondag. Åka karuseller, spela på chokladhjul och äta gott är inte fy skam. Tänk att vi mötte på familjen Portén också:)

Ang. lchf ha jag lagt ner skiten... Jag har noll karaktär, och när man är iväg på nåt så är det såå svårt att hitta substitut för kolhydrater. Då hade jag fått köpa en rätt och enbart äta köttet. Det blir man ju knappast mätt på! + att jag knappt gått ner nåt.
Så till veckan prövar jag att äta vanlig mat, men drar ner på socker. Ska försöka lära mig å äta fullkornsbröd, buhu... Jag som älskar polarbröd och baguetter å rostat bröd. Lycka till mig själv!:)

Nu ska Per se färdigt ett tvprogram, sen blir det bingen... natti natti!

Lilla donnan är akrobatisk...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar