torsdag 12 juli 2012

Torsdag...

Hejsan!
Var några dagar sen jag skrev sist nu...

Kommer inte helt ihåg vad vi har gjort om jag ska vara ärlig...

Igårkväll var jag på räkfrossa med Kari, Charlotta, Nils, Johan, Hanna & Ola... Per och Ally hade myskväll hemma. Supergod mat och trevligt sällskap, kunde inte bli bättre. Jag var chaufför, så det blev lugnt på mig. Fick köra Nils audi, och jag är kär!!
Började tjata på Perra direkt jag kom hem om att en sån bil vill jag ha... Vilken dröm!:)

Annars har vi hängt lite med mina päron, Ida & Theo. Herregud, det är skrämmande vad mitt minne är dåligt...
Jag & mor var i Charlottenberg en snabbis igår. A behövde nya strumpor, så det inköptes... Slank även med ett var supersöta sandaler till lilla damen.

Per jobbade kortdag idag, kom hem vid 12... Me like!:) Han jobbar imorn, sen har han ledigt  3 veckor... Jihaa!

Har ni förresten kollat in polarns nyheter?? Massa fint... Längtar till nästa vecka, då ska vi till Borlänge en tur. Då ska det shoppas:)

Nu sover lilla donnan... Tror jag & mr P ska göra det samma. Riktigt tröttväder idag, suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar