fredag 6 juli 2012

Fredag...

Hejsan!

Idag har vi varit i Sunne och kollat på en båt... Den fanns på en firma, och det första jag ser är inte den vi ska kika på utan en ny Finnsport. Den mina vänner blev jag kär i. Enda problemet var att den kostade en halv miljon! När vi kom till den vi skulle kika på kändes det som en gammal skrutt... Per var mer imponerad än mig, men jag vet inte om det blir någon affär. Spörs och se:)

Ally hade skött sig exemplariskt hos sin farmor & farfar. Ingen sak å hämta henne när de säger att hon är så snäll och lättvindig!:)
Vi åkte snabbt hem och vände... Vi skulle till Line & Tony och kolla in deras nytillskott Emil. En supersöt liten varlese som var verkade väldigt tillfreds med livet. Sov mest hela tiden!

Ally har sovit lite för lite under dagen, så hon somnade gott nästan direkt vi kom hem. Jag och Perra har precis käkat kvällsmat. Dagens väder är ju inte allt för roligt, men just nu känns det helt ok. Mysigt att tända lite ljus!:) Plus att jag jobbar hela helgen så då kan det regna...

Jag vägde mig idag... Och vilken positiv överraskning, hade gått ner 1,3 kg!! På mindre än en vecka... jihaaa!! Så motion och mindre sött å gött än vanligt verkar vara det bästa för mig. Har verkligen inte varit sträng mot mig själv heller, har käkat både det ena och andra onyttigt!
Tyvärr har jag inte promenderat varken igår eller idag:(

Har ni förresten sett det att kappahls newbie serie har börjat göras upp till storlek 74?? Detta gillas skarp... Synd bara att det snart är för litet för Ally.

Tänk att lilla älsklingen varit så liten. Har helt glömt bort det! Hon kändes så stor idag när vi hälsade på lilla Emil...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar