onsdag 18 april 2012

VAP...

Hej!!
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sistonde, från och med nu ska jag bli bättre!

Idag har vi "vappat" här hemma. Pappa P har fallit offer för den befruktade förkylningen... Så han fick stanna kvar i sängen imorse. Ally sov bra inatt, så vi gick upp utvilade och pigga kl 8 för att låta Per sova lite till.
Det var slut på panodil och halstabletter hemma så jag och Ally var snälla och åkte och köpte det. Köpte även med glass till krymplingen. Allt som dagen har lidit har han blivit piggare och piggare, ont i halsen har han, men det botar han med lite starkare grejer.
Vi fick åka till Ch-berg ikväll. Per var tvungen och köpa lite alkohol till grabbresan. Han passade även på att klippa sig (ooootroligt nödvändigt) och köpa en ny softshell jacka. Blev en jättefin, enkel Bergans denna gång. Jag är glad om han har den med hem.. Han har en vana att "tappa" saker på fyllan och villan. (En gång kom han hem utan en sko).

Var förövrigt ute och spang igår igen... Kändes faktiskt lite bättre och lättare. NU är det ju såhär att det är inga långa stäckor jag springer, så ni ska inte bli imponerade över mina bedrifter. Men visst tusan känns det bra att komma igång lite smått. Och förhoppningsvis kommer jag snart få lite kondis.
Smygkollade lite på träningskläder på Sportshopen idag. Fanns mycket fint vill jag lova, tror minsann lite av min mammapeng ska läggas på löpartights och en ny tunnare jacka.

Imorgon bär det iväg på äventyr i fjällen för pappa P. Jag har haft lite ångest för detta fåt jag lov och erkänna. Ångest för att sova själv (eller ja Ally är ju hemma men ändå). Som tur är har jag världens bästa syster som ställer upp och sover över imorgon. Så imorgonkväll blir det tacos, godis och mys för hela slanten:)

Måste bara säga en sak ang. tradera... Vilken bra skit!! Vi säljer ju endel barnkläder, och jösses va folk betalar bra för vissa grejer... Jag och syrran tjänar storkovan på detta ju!:) (storkovan är inte såå mkt, men för en mammaledig stackare är det mer än grejjt).

Nu ska jag njuta lite av sambon innan jag lämnar över honom till grabbarna grus.

Ha en fortsatt fin kväll...

Kom på att jag glömt visa resultatet av balkongräcket... Det kommer imorgon!:)
Här är förebilden...

Gla´fis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar