söndag 8 april 2012

Påskhelgen...

Hejsan!
Hoppas ni haft en bra helg.

Gårdagen spenderade jag på jobbet, jobbade 12-19. Precis innan jag skulle åka kom det 2 påskgubbar och en påskkärring på besök, söta syskonen Portén kom med en superfin sommarklänning till Ally. Medans jag var på jobbet hade även Jonna varit här med ett paket, innehållet var Hello Kitty plåster och en liten bok!
När jag jobbat klart åkte jag direkt till svärföräldrarna som bjöd på påskmat, mums!:)

Dagens absoluta DISS går till mig själv... För att jag är så extremt klantig! Igår när jag skulle lägga mig tappade jag telefonen i golvet, kan säga att skärmen sprack totalt!!:( Typiskt.

Denna dag beslutade Ally att det var morgon 06:10... Herregud! Alldeles förtidigt för denna trötta morsa. Men men, vi drog oss länge och väl... Per åkte ungefär samma tid till Göteborg, han skulle med Cirre och hämta en ny bil. Så jag och Ally fick ta på oss påskebrevsskickandet. Åkte till centret och köpte det som behövdes. Sen åkte vi till fam Portén i Tälle. Där stannade vi på en fika. Rebecka och Ella kom ner också.. Kul att träffas å stri lite...:)
När vi kom hem grejade vi lite här hemma, massa plock som vanligt! Sen kom Per hem, då gjorde vi oss mat och slappade lite. Sen kom Fanny, Daniel & Hugo och Ida & Theo.
Så himla skoj, och barnen ja dom barnen var galna... Lekte som stollar!:) Uppspelta och höga på socker... Fin kombination på grabbarna. Ally var självklart med i leken hon också. Hon satt och kollade på dom hela tiden, snacka om lättroad!:)

Nu sitter jag i tystnaden här hemma.. Ally somnade bums när jag la henne och Per gick upp till Cirre för att kolla läget. Ska krypa under filten i soffan nu och invänta Big Brother.
Älskar att Per hade långhelg nu, önskar det fanns fler sådana per år!



Eddie & William

Annie

William, Annie, Ella & Ally

Annie & Ella

Lilla busan

Byfånarna Theo & Hugo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar