onsdag 11 april 2012

Onsdag...

Känner att jag är lite dagvilsen, fick sitta ett tag och fundera innan jag fick till rubriken!:)

Vi kom hem sent igår från Åmot. Per & Emil var och kollade på en traktor, så jag och Ally väntade tills de kom tillbaka. Ally sov en eftermiddagslur som varade till 19:20 igår, så hon orkade hålla sig vaken länge!:)

Idag ska vi åka och handla mat... Behöver verkligen fylla på förrådet, och mamma kunde ville följa med, toppen!!

Imorgon släpps consious collection igen på H&M. Har varit och smugit på lagret, och sååå mycket fint. Till helt oslagbara priser dessutom... Skynd, fynda!!:)
Jag ska förresten jobba igen på söndag, 12-19:15, kul kul kul!!
Sen är det numera klart att jag får komma tillbaka som VM i November. Känns kanon bra måste jag säga.

Nu ska jag kolla lite på tv medans lilla donnan sover.

VAR TOG MIN LILLA BEBIS VÄGEN??




Hoppas ni får en bra dag allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar