torsdag 12 april 2012

Shopping...

Hej igen!
Nu är vi hemkomna från vår lilla tripp...
Rivstartade shoppingen med att köpa en parfym på Kicks, blev Viva la juicy. Så nu kommer jag dofta uuuunderbart! Nästa anhalt blev kappAhl som körde 30% på ett helt köp. Jag slog till på 2 par byxor, 4 bodys och strumpor till lilla damen. Sista stopp blev H&M, där unnade jag mig en t-shirt och ett linne!:) Slank även med lite strumpor och smått t Ally.
På utvägen stannade vi på mc donalds och drog i oss en burgare...:)

När vi kom hem var A utsliten (trots att hon sov första tiden på centret). Gav henne mat och la henne i vagnen, sover nu som en stock! Jag ska försöka städa undan lite här hemma. Det är saker precis överallt, förstår inte hur det går till!


Världens vackraste....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar