torsdag 19 april 2012

Torsdag

Hejsan!!

Jag har precis lagt lilla donnan i vagnen, i hopp om att hon ska somna. Sen hon blev snorig har det blivit lite svårare att få henne att somna, men förhoppningsvis vänder det i takt med att snoret försvinner.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Har packat väskan till pappa P (ja, jag vet, vilket curlingsambo va?) Så det innebar en runda ner till svärföräldrarna och hämta lite saker. Annars har det verkligen varit stillsamt på skogslyckan (om man bortser från rymdljudet och alla miljoner läten A:s gåstol ger ifrån sig).

Ringde försäkringskassan förut... Blev helt chokad när jag kom fram och jag var nr 8 i kön, det har aldrig hänt tidigare! Och hon jag pratade med var så trevlig så...:)

Ikväll blir det som sagt mys med systeryster och barnen, även min fina mamma skulle komma!:) Jag längtar, ska bli supermysigt!!

Imorgon måste jag fixa lite saker inför Oslo turen. Jag längtar till den också förresten! Ska bli så himla roligt å umgås med underbara människor, äta & dricka gott, strosa på stan, dansa och bara stri...:)

Lite vit färg på så blir det nog kanon!:)




Finaste du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar