tisdag 24 april 2012

Tisdag...

Hejsan!

Idag fick vi vakna till riktigt fint väder minsann... Härligt! Vi måste köpa en mörkläggningsgardin till sovrummet. Vi har morgonsolen rätt in i rummet, så det vore fint om det kunde vara lite mörkare... Känns som att klockan är typ 11 på förmiddagen när A vaknar kl 7.

Jag var på zumba igår, det är verkligen superkul... Och jobbigt!

Idag ska jag och lilla gumman och fika med Johanna J. Superlänge sen vi sågs nu, så vi har endel å prata ikapp och jag säger som så!:) Annars är det tomt schema... Jag skulle verkligen behöva städa inför helgens lilla Party. Det är ingent partyparty, utan det är ett barnklädes party... Så då får vi hit folk, och då kan det inte se ut hur som helst:)

Nu ska jag kolla hur det går med våra tradera auktioner, har några som går ut idag.. Vi säljer en PoP filt idag, den är nu uppe i 501:- (och jag skämtar inte, folk är galna).

JUST DET, kommer ni ihåg att jag tipsade om en sida på nätet som säljer bl.a. converse, svea, lundmyr m.m billigare?? Lager157, heter det iaf, och de har nu öppnat en butik i Karlstad... I Välsviken, där jula och elgiganten megastore finns....

Ha en fin dag allesamman.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar