söndag 22 april 2012

Helgen...

Hej på er!
Under helgen har jag lyst med min frånvaro på bloggen... Har varit i Oslo och haft de kjempe greijt!:)

Jag och systeryster tog tåget till Oslo igår förmiddag. När vi kom fram mötte födelsedagsbarnet Becka upp oss på stationen. Sedan slussade hon oss vidare till de andra shoppinggalna brudarna som befann sig på byn.
Vi strosade lite i butiker, käkade supergod lunch, strosade lite till och tillsist åkte vi trikken hem till Beckas lägenhet. Eftersom det är veckan före utbetalning av föräldrapengen blev det inte mycket köpt för min del, men ett linne, en virkad väst, ett kuddfodral och en väska fick följa med mig hem. Vissa shoppade betydligt mer!:)
När vi kom "hem" från shoppingen satte vi oss i soffan och pratade, öppnade upp flaskorna lite smått och käkade godis. Tiden gick snabbt, plötsligt var det dags att göra oss i ordning.
Becka hade planerat en middag hemma för att sen dra ner till byn på lite mer party!:) Middagen och förfesten var som alltid roligast, men vi roade oss ganska fint på byn också!:)
TUSEN TACK BECKA & ALLA INBLANDADE FÖR EN KANONHELG!!

Att komma hem är inte heller fel... Lilla älsklingen som spenderat natten hos farmor & farfar verkade mer än glad att se mig! Så ikväll har vi inte gjort mycket mer än att bara mysa allesamman (yes box, pappa P kom hem... Såvitt jag vet är all packning med hem också!).

Nu ska jag återgå till soffläge, känns som det är de enda rätta en kväll som denna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar