fredag 20 april 2012

Uteplats

Ja nu sitter jag och återigen drömmer mig bort i uteplatsarnas land... Till veckan ska det börja grävas hemma, så då blir det lättarre att planera hur vi ska ha det. Än sålänge är det ännu ganska ovisst, men förhoppningsvis klarnar det.
Är sååå sugen på att göra iordning en uteplats... Ser framför mig vitt, ljusgrönt, rosa, rosigt, vimpel, vita trämöbler, zink, blommor m.m.m.
Har hittat en fin liten möbelgrupp på sommarlagret (till kanonpris dessutom). Jag vill ha en vit, har lite svårt för de träfärgade för tillfället.
Europa vit (jpg)2790:- för hela gruppen!!:)



Vet inte riktigt hur den här bilden blir när jag publicerar inlägget, men typ såhär tycker jag är mysigt... Fast jag vill ha textilierna lite ljusare:)) bilden är lånad från boel & jan hemsida.

Boel & jan har förövrigt MASSA fint i sitt sortiment. Har flera kuddfodral därifrån!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar