onsdag 25 april 2012

Onsdag

Hejsan!

Idag har jag en sån dag så jag vill byta ut typ allt i hela huset... Flyttar runt alla små prydnader, ljuslyktor och dukar. Jag passar på medans A sover. Lite lättare och greja då... Fast iofs, när hon är vaken går hon efter mig i gåstolen, så hon är inte så jobbig ändå!:)
Nu har jag fixat med lite saker som jag borde gjort för länge sen. Så skönt när det är gjort! Fattar inte vaför jag skjuter på en sak som tar 5 minuter max och fixa??

Blev lite shopping förut när vi var i Ch-berg. Jag köpte några överdelar och bastoppar till mig själv!:) Välbehövligt. På centret träffade vi även min farmor & farfar. Ally var på ett strålande humör, och charmade nästan brallorna av dom:!)

Nu sitter jag och väntar på att gubben min ska komma in. Han är ute och pratar med sin kusin Jonas, som är här och ska gräva lite åt oss. Ska bli spännande och se hur resultatet blir... Kan inte riktigt föreställa mig om jag ska vara ärlig.

Sötaste lilla shoppingdonnan som finns!

Gjorde pappa P stolt och lekte lite med en traktor.

Mys i vagnen.

Det vita kuddfodralet med texten "vintage home" köpts på ullared för ynka 29:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar