lördag 14 april 2012

Lördag...

Hejsan!!

Idag har målat lite brädor som ska bli underfoder på stugan. Ally vaknade när jag hade gjort hälften, jippi! Som tur va fick jag göra färdigt och A fick gå på upptäcksfärd med pappa P. När jag var färdig gick vi in, A behövde lite krubb i kistan... Men inget var bra nog åt lilla damen. Verkar som att det är tänder på G. Den vanligtvis glada och nöjda bebisen är idag en riktig gnällspik... Uff, jobbigt både för mor & dotter.
Trodde hon skulle  somna i bilen på väg till Åmot, men icke! Hon somnade när vi gick en promenad, men vaknade efter en kort stund. Nu har vi iaf fått i henne lite mat och underhållningen står Theo för, så nu är det hopp om liv!:)

Per är hemma och snickrar lite... Han sätter räcke på balkongen. Ska bli spännande och se resultatet!

Igår var vi hos Sandra & Nanny och fikade. Supertrevligt som vanligt, och Ally var helnöjd hela tiden. Hon satt i en hokuspokusstol nästan hela tiden. Kollade på Theo & Nanny som busade järnet.
När vi kom hem var Per redan hemma. Vi kom överens om att åka till Rudsgården och köpa virke till balkongräcket. Farmor Karin var ledig och självklart ville hon passa lilla älsklingen! När vi kom tillbaka fick vi fika och sedan var det dags att traska hemåt.
Per fick uppgiften att lägga A. Jag hade andra planer....

...Jag gick ut och sprang!!! Herregud, vilket påhitt. Jag var helt slut efter typ 50 m. Kände mig som världens mest otränade tjockis i världen. Tragiskt. Men underbart gött å ha gjort det. Ska försöka nån gång i veckan, men ja.. Självdiciplinen är NOLL. Men om jag köper mig nya träningskläder kanske??

Jag var så slut när jag kom hem igen så den tidigare hungern hade ersatts med extremt illamående... Tacos stod på fredagsmenyn (vi var helt säkert ensamma om den menyn igår). Tillslut hade pulsen stabiliseras något och jag klarade trycka i mig lite mat.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg... Nu ska vi snart äta mormor Ankas mat (mums). Sen ska vi leta upp lite saker som ska säljas på Tradera.

Hittade gamla bilder på denna datorn!
Nyfödd liten skrutt...

Theo kör bil...

Jag & Theo på Ikea

Jag & pappa P

Cirre & Desireé

Lilla familjen, julen -11

Sötaste Nanny

Ida & Theo

Jag, Ida, barnen och en halv Becka.

Jag & Theo

Theo & Moa

Theo dricker pepsi på Mallis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar