tisdag 17 april 2012

Gårdagen...

Hejsan!

Igår hände det inte allt för mycket. Jag och Ally hade en riktig hemmadag! Vi mös, busade och självklart det obligatoriska plocket. Jag hade zumba igår. Emil körde dit mig, Per & Ally skulle hämta mig för att åka och handla direkt efteråt. Kom på när jag har gått ur bilen och trakat en bit att jag glömt skorna!! TYPISKT mig. Så jag fick promenera hemåt... Extremt tankspridd, svar ja!
Men men, mat fick vi handlat och bilen är tankad. Tackar och bockar för det!

Allys näsa är fortfarande ett kapitel i sig, den är helt ok under dagen, men nätterna blir det bomtätt!! Så sömnen på alla familjemedlemar är sådär... Men men, sova kan man väl göra när man blir gammal.

Vi ska passa på å njuta av pappa P nu i några dagar. Han åker till Sälen på grabbtur på torsdag. Jösses!! Själv packar jag väskan för en natt i Oslo t helgen. Finaste Becka fyller 25 och det ska givetvis firas..:)
Ally ska vara hos farmor & mormor, blev delad vårdnad...

Nu ska jag gå och se om min stora bebis är vaken... Tyckte mig höra ett litet läte från vagnen.





Ni vet ju vad jag tycker som snö och vinter så jag låter dagens snönedkomst vara okommenterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar