fredag 6 april 2012

Fredag...

Hejsan!
Hann tyvärr inte med något inlägg igår, eller ja, det är inte hela sanningen... Jag bortprioriterade ett inlägg igår!
Lilla damen vaknade som vanligt tidigt, så det blev massa mys med henne innan jag skulle bege mig mot charlottenberg  och ett jobbpass på H&M. Och som jag längtat!! Det var så himla roligt... Jobbar igen imorgon, så skoj! Fick även besök av Per & Ally på jobbet. Det stillade Allyabstinensen lite... Fast jag hann inte sakna lilla donnan allt för mycket heller, hade fullt upp med påskrushen... Jösses så det väller in norskar dessa dagar före påsk!

När jag kom hem från jobbet blev det tacos och soffhäng... Lite lösgodis slank också ner! Per skämde bort mig med en massage också, detta hör inte till vanligheterna, så han tyckte nog jag var värd det efter en "hård" arbetsdag...:)

Eftersom Ally sov hela natten utan break blev det en tidig morgon idag. 06:20 var det matdags... Bara att maka sig upp de. Vi ger pappa P en rejäl sovmorgon idag, kanske får jag igen det snart??
Ally sover nu första luren och jag ska gå och plocka lite med tvätten.

Hoppas ni får en fin långfredag allesamman... Vad som händer här hemma är ännu ovisst!
Såhär brukar det se ut när pappa P går upp...

Lite trött!:)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera