fredag 20 april 2012

Fredag...

...och första natten utan pappa P är nu gjord. Och det gick galant! Visserligen hade vi sällskap, men ändå!:) Gårdagen var supermysig. Blev tacos och massa godis (Theo var i himlen). Vi tog kvällen relativt tidigt, vilket var skönt imorse när Ally slog upp de blå runt 07. Hon sover mycket bättre nu på nätterna (peppar, peppar).

Nu på förmiddagen har vi påbörjat packningen inför helgen. Bara ett par nätter, men det blir mycket packning ändå. Jag och Ally ska sova hos mamma & pappa ikväll, och imorgon åker jag till Oslo, då sover A hos sin farmor & farfar. Så lite fix och trix blir det minsann. Det viktigaste är ju att jag får med A:s saker.
Vi ska följa med mamma t Ch-berg en tur sen, och i eftermiddag ska vi t Arvika en snabbis... Späckat schema minsann!:)

Ally har på sig den nya Villervalla onepiecen idag... Så underbart söt, jag smälter! Och vilken mjuk och go kvalité! Skulle nästan vilja ha en själv, fast bara nästan. Tycker inte att det är sådär supersexigt med vuxna i onepiece om jag ska vara ärlig.

Nej nu får det bli att få lite ordning på torpet. Vill verkligen inte komma hem på söndag och det ser ut som ett bombnedslag. Det är bland det västa jag vet.

Ha en fin fredag allesamman!:)

God morgon!:)

Pappa P med Ally och Theo

Ytterligare en bild på balkongen.

1 kommentar: