måndag 23 april 2012

Önskelista

Eftersom Ally bara tog en kort sovstund förut blev vi mega uttråkade när hon vaknade. Så vi gjorde oss i ordning och traskade ner till farmor Karin som var ledig idag. Hon var barnvakt till kusinerna Moa & Minna.
Så vi spenderade ett par timmar där, Ally är så facinerad av större barn. Hon sitter/ligger och bara iakttar.
På hemvägen somnade A gott i vagnen, skulle tro att hon sover en längre lur nu.

Åter till rubriken... Det är verkligen massa, massa jag vill ha nu! Här kommer en lista över det jag kommer på för tillfället.

* En iPad... (ska bara övertala gubben om detta)
* En ny vårgarderob till mig. (har endast massa fult och tråkigt för tillfälllet)
* Massa nya kläder till Ally (det finns ju sååå mycket fint, jag vill köpa massa. Inte för att det är extremt nödvändigt, men för att jag vill)
* En utomlandsresa (eftersom jag börjar jobba tidigare än planerat tycker jag att vi bör unna oss det. Typ Cypern, Mallorca eller Turkiet vore greijt!)
* En uteplats (vilda diskussioner pågår hemma just nu.. Sten eller trall??)
* Ny bil (min känns verkligen föråldrad nu, så en audi eller en nyare volvo= Ja tack!)
* En emmaljunga scooter till Ally (känns så himla mycket smidigare än duocombin va)
* Lite möbler (A:s rum är i behov av en gammal byrå, en schäslong till allrummet, en fåtölj till sovrummet)

Oh, shit... Ser ut som att jag skulle behöva vara miljonär för att beta av den här listan!:) Men men, den som väntar på nå gott...

Nej back to reality. Mitt stök i köket efter pannkaksstekandet är fortfarande kvar, och inte verkar de försvinna av sig självt så jag bör ta tag i detta typ nu.

Ha en fortsatt fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar