måndag 16 april 2012

Helgen..

...som varit har jag knappt hunnit kolla åt datorn! I lördags fick vi nattgäster. Ida, Emil & Theo ville slagga över, och självklart fick dom de!:) Kul med sällskap.
Dessvärre har Ally blivit förfyld, så hon har sovit jätte dåligt två nätter i rad... Önskar man kunde byta med henne, så hon slapp den täppta näsan. Dessutom verkar det klia fruktansvärt i munnen, kanske finns ett samband?
Igår fick Ally vara hemma med pappa P. Jag jobbade 12-19!:) När jag kom hem nattade jag A (som var svårsövd igår). Sen slog jag mig ner i soffan och lyfte inte på röven förrän Big Brother var slut.

Idag ska vi bara ha en hemmadag... Ally är sitt vanliga glada-jag på dagarna, bara nätterna som spökar! Så när hon sover idag ska jag bära ner duntäcket och mysa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar