måndag 9 april 2012

Mysväder

DET HÄR INLÄGGET SKREVS IGÅR (MÅNDAG) av någon anledning blev det inte publicerat då.

Först skrev jag rubriken skitväder, men vände på steken när ja såg hur dystert de såg ut!
Det är ju ett riktigt ruskväder, blåser och regnar iskallt! Burr. Men då har jag en anledning att sitta inomhus i soffan och mysa... Till saken hör att jag inte vill mysa själv idag. Per är ute och grejar i vedhögen (perfekt dag att göra de på, eller?)? och lilla Ally sover sedan 3 (!!) timmar tillbaka.

Ally sov hela natten, men vaknade 06:20. Då bytte Per blöja och gav henne mat. Jag vaknade inte ens!:) Sen hade hon somnat om i sin säng (detta händer i princip aldrig på morgonen) och sov till 8:30!!:) Underbart.
Och nu sover hon som sagt igen. Lilla tröttfisen!

Nu väntar jag på att lilla damen ska vakna. Då ska vi duscha och göra oss fina för Påskmiddag hos mor & far. Trevligt!

Vi hade farfar Dan här på besök tidigare... Det märks väldigt väl på Ally att hon känner igen vissa personer nu! Hon blev givetvis jätte glad när det kom en besökare...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar