måndag 23 april 2012

Måndag...

God förmiddag!!
Vilket otroligt tråkigt väder det var idag. Fast oss spelar det iofs ingen större roll, jag har planerat en riktig hemmadag idag så. det blev på tok för lite sömn under helgen, så därför känner jag inte för några större utsvävningar. Ally har precis somnat för andra gången idag. Hon sov mycket bättre inatt, kanske helt enkelt sover bäst på hemmaplan??

Jag tappar verkligen huuuur mycket hår som helst just för tillfället, känns som att det inte kommer bli nåt kvar i slutändan... Men det antar jag att det kommer vara, men ändå! Lilla damens hår växer dock så det knakar. Per konstaterade igår att det hade växt massa på de dagar han varit borta...:)

Ally har förresten blivit jätte duktig på att sitta själv, är inte helt hundra än, men det tar sig!! Gissa om jag och P var stolta igår när lilla fisen satt en längre stund själv, och sedan parerade en möjlig omkullvältning...:)

Nej nu är det dags för mys under duntäcket... De är vardagslyx de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar