torsdag 31 maj 2012

Torsdag...

Hejsan!
Äntligen har vi landat hemma igen.
Började dagen med att lilla skruttan kom hem från mormor. Hon dök upp strax före halv 9, mormor hade lite uppgifter i Ch-berg. Jag ringde svärmor och frågade om Ally kunde vara där en stund, jag hade lite ärenden i Arvika och tänkte att A nog tycker att det är roligare att vara med farmor Karin.
Ally somnade i vagnen påväg ner, och hade sedan sovit i 2,5 timme... Så att passa lilla damen medans jag, mamma, Ida & Theo var i Arvika var en baggis för K.
Jag köpte mig ett halsband till bröllopet, ett kuddfodral, morsdagspresent till bästaste mammsen och bröllopsoutfiten till Ally.
I eftermiddag har vi varit i Åmot hos mor & far. Mamma bjöd på smörgåstårta och operatårta... Mums!!
Vi hann även med ett besök i parken, min kusin Linns skola hade lite uppträdanden som vi kollade in. Lagoms spännande tyckte A, så vi knatade hemåt lite tidigare än showen var slut.

Ally sov i Åmot inatt eftersom vi var på räkfrossan igår... Hon hade sovit hela natten, vaknade kl 6 för välling och sedan hade mamma VÄCKT henne kl 08. Detta händer typ aldrig hemma, lilla skiiitunge!:)
Räkfrossan var förövringt jätte trevligt, tusen tack snälla, söta ni för en mysig kväll.

Nu har vi nattat lilla damen, ska titta lite på tv innan de blir bingen. Imorgon får vi besök av 2 riktiga godingar, tror minsann de skulle ha med sig både sin mamma och moster också... Trevligt!:)
Skulle verkligen behöva röja lite här hemma, men det får bli morgondagens projekt...

Höll på att glömma det viktigaste av allt... Stora, lilla älsklingen kryper ju nu!! Hon är så duktig. Givetvis måste hon finslipa lite på tekniken, men tar sig fram, de gör hon!:) Duktig tjej.

Natti natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar