måndag 7 maj 2012

Måndag...

Hallo!
Igår blev det inget inlägg efter jobbet... När jag kom hem möttes jag av världens gladaste bebis, som räckte upp armarna och ville bli kosad på (i min värld åtminstonde).
Per höll på med maten, så jag och Ally gick upp och duschade och hoppade i myskläder. Gav A lite mat, och sedan stoppade vi henne i säng. Sen blev det mat och tv tittande för oss.
Ang. big brother, tack gode gud att Jennifer den galenpannan åkte ut. Hoppas hennes föräldrar drar henne ordentligt i öronen. Herregud vilken människa! Och Marcelo, jag saknar ord. Vilken jäkla idiot.

Imorse bestämde sig Ally för att det var morgon 05:15, jefla unge! Så vi var vakna tidigt minsann... Så kvart över 7 sov vi en stund tillsammans. När vi vaknade det lite pyssel och så. Strax före kl 9 knackade det på dörren, först ville jag inte öppna. Det såg ut som ett bombnedslag hemma och jag som gick i myskläder var inte till min fördel precis. Men när jag öppnade stod mina söta farföräldrar där... De hade en tid hos doktorn och ville säga hej innan dess.
Ally var som vanligt charmisen nr 1, och innan de åkte fick hon en peng, söta då!:)

När besökarna lämnat oss var det sovdags för Ally igen (det är två timmar mellan sovstunderna vettni). Hon somnade bums i vagnen och jag bänkade mig i solväggen.
Passade på att hänga ut en tvätt medans A sov, så något vettigt fick jag gjort iaf.
Nu befinner vi oss i Åmot. Jag och syrran har lunchat, gått en promenad och sitter nu i soffan. Jag ska snart bege mig hemåt...

Var förresten i Idas lådor förut... Hittade massa smått och gott, en rengöringsgel från chanel, en ögoncremé & scrubb från clinique och massa annat smått och gott. Tackar å bockar för det!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar