fredag 4 maj 2012

Fredag...

Hejsan!
Den här veckan har gått ruggigt snabbt, det är ju redan helg! Och jag ska jobba på söndag, kul kul!:)

Igår hade vi fullt upp jag och lilla Ally. Vi var på konsum och handlade till en braklunch. Fru Johansson skulle komma till oss efter jobbet, och då ville vi ju bjuda på lite gott. Blev lite plock av massa gott, lite kyckling, rostbiff, sallad, fetaost, sås, bröd, jordgubbar och potatis... Mums!:)
Vi pratade och mös som vanligt när vi träffas... Tiden gick snabbt, och vips var kl 18. Vi skulle på tjejkväll på Noll54 så vi fick åka dit. Mötte upp Pernilla, och så handlade vi lite. Jag fick med mig en svart ljusstake, en prydnadskotte och 2 hjärtan och hänga nånstans där det passar:)
Johanna skulle med tåget, så vi vinkade av henne också åkte jag och Pilla ner till centret. Jag köpte mig underbart fina blomlådor på Kremmerhuset... Per måste bara göra om dom lite så kommer de bli kanon!:)

När jag kom hem hade Per lagt Ally så vi slog oss ner i soffan och bara va. Hur skönt som helst!

Idag har vi grejat lite med tvätten, och plockat lite här hemma. Ally sover ute i vagnen nu. Jag har passat på och lägga in lite annonser på tradera!:) Spörs och se om det blir en bra omgång!

Jag återkommer senare med ett lite försenat 7 månadersinlägg om lilla damen!


Fimaste fru Johansson


Nya ljusstaken passade fint i köket

Dessa hjärtan hänger förtillfället i hallen

Nya blomlådor...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar