fredag 11 maj 2012

Fredag...

Hejsan!

Hann inte med något mer inlägg igårkväll. Vi kom hem så sent... Efter begravningen hämtade vi Ally. Per var megauttråkad, så han föreslog att vi skulle åka en tur till Karlstad (detta händer i princip aldrig) och jag var inte sen med att tacka nej.
Ally sov påvägen dit, hon vaknade när vi skulle in på biltema (min hatabutik nr 1!!!!). Per gick i varenda hylla och drygade sig... Jag & A var ungefär lika uttråkade!
När han äntligen var klar åkte vi till Bergvik. Blev ett besök på Polarn. Vi köpte en cerise vindfleecejacka, ett par byxor, en t-shirt och en tröja t Ally. Per höll på å stryka med när han hörde slutsumman, men i det läget höll han mun... Haha!!:)
Ett besök på lindex resulterade i ett par solbrillor till Ally. Obligatoriska H&M sålde på mig en bh och ett par solbrillor t Perra.
Till sist handlade vi lite mat innan vi åkte hem. Klockan hann bli 21:30 innan vi kom hem. A somnade i bilen, och reagerade knappt när vi bytte hennes blöja och la ner henne i sängen.

Jag vet inte om det är ögonen som spökar eller vad det är, men på slutet sover lilla damen så oroligt?? Vaknar flera gånger per natt... Vill bara ha nappen och bli omstoppad, men ändå, man måste ju gå upp. Jobbigt för en trött morsa och för en pappa som ska upp och jobba!

Imorse la jag över A till vår säng vid 05:30... Och så sov vi till 07! Hon var så mysig...:)
Nu är vi hos mamma & pappa i Åmot. Skulle bli mat här i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar