lördag 19 maj 2012

Lördag....

Hello!
Nu har jag äntligen landat i blogghörnan... Jag har jobbat12-19 idag = goa pengar!!:)
Innan jobbet blev det inte många knop, passade på att njuta lite av lilla damen, jag skulle ju vara borta sååå länge. Och nu när jag kom hem hade mr P lagat hamburagre och pommes, "körs i take".

Jag har precis nattat A. Per åkte till By för att fixa det sista med virket! Så nu ska jag njuta lite av tystnaden och göra vad jag vill:)

Vad morgondagen erbjuder är ännu ovisst... Jag skulle verkligen vilja hitta på något, men vet inte vad?? Ally är ju förliten för mycket än. Någon som har nåt tips på skojiga saker man kan hitta på med en 7 månaders bebbe?

Snart är det ju morsdag också, min allra första!! Känns faktiskt lite spännande måste jag säga. Är rädd att P glömmer det, så jag påminner honom typ varje dag. Verkar som han är lite trött på påminnelserna...:)

På måndag ska jag på jentetur till Oslo också... Ska bli suuupert de! Ally ska vara hos sin bästaste mormor & morfar medans jag är borta. Tror hon kommer bli liiite bortskämd där.

Ally har i några nätter nu sovit hela nätter, underbart!!! MEN hon är oberäknelig denna lilla fröken, vips så beslutar hon sig för att det är dags att hålla liv i sin mor & far och vaknar massa gånger. Jag kan bara hålla mina tummar och tår för att detta är ett ihållande beteende.

Känns som att detta verkligen var ett haffsigt inlägg, men men. Nu ska jag surfa runt lite, sen ska jag slå mig ner i myshörnet i soffan och smocka i mig massa lördagsgodis!:)


Ett litet axplock av nytt till lilla damen....
Me&i

Svea mysset, lundmyr heldress från lager 157.
Bolero, jeansshorts & heldress från H&M.

Polarn & pyret.

Sitter såå fint själv nu!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar