onsdag 30 maj 2012

Onsdag

Hej!
Här hemma har vi en krasslig pappa hemma, då blir inte alls vardagen sig lik... Därför har jag varit världssämst på att uppdatera bloggen, sorry!!

I måndags var jag och Ida i Karlstad själva, utan barn! Halleluja...:) Det var jätte kul, blev endel shopping. Köpte en trasmatta till A:s rum, en vimpel till hallen och en text på Noll54. En barbapappa klänning och tights t A på Åhlens, ett par leggings t mig själv på H&M... Hmm, har glömt bort om det var något mer!:)

Ikväll ska Ally sova hos sin mormor & morfar. Jag och Perra ska på räkfrossa med bästaste Johanna och Markus, kul kul!!:) Så nu har jag packat hennes väska, ska snart hoppa in i duschen och försöka göra mig liite snygg inför kvällen, wish me luck!

På lördag är det bröllop också... Jihaa! Gud så kul... Men just de, jag hittade ju KLÄNNINGEN i måndags. Blev en blå dröm från Vila...:) Så skönt att klänningen är klar, då är det bara skor, väska och smycken kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar