onsdag 16 maj 2012

Hemma igen...

Ja nu är vi på hemmaplan igen. Töcksforsturen var mycket trevligt, tusen tack för idag finaste Catrin!
Ally har skött sig exemplariskt, tror minsann hon tyckte om både Catrin & Töckan.
Vi gick till den nya handelsparken, inte så mycket att ha, men kul att se. Blev mat på donken iaf!:) Sen traskade vi till det "gamla" centret. Jag köpte ingenting, med undantag för en glass innan vi skulle gå.

Jag håller på och lägger A nu, känner på mig att det kommer bli några rundor i trappan innan hon somnar... Hon har blivit mycket svårare att lägga, och sover sämre. Kanske är det en fas de går igenom i denna åldern?? Jaja, sova och vila får man göra när man blir gammal och skrupplig.

Per har varit på auktion idag igen. Idag hade han tydligen handlat en heldel, så han är iväg med traktorn och hämtar det nu. Måste erkänna att jag saknar honom liiite just nu. Tur att det inte är länge tills han är hemma igen!:)

Imorgon är det ledigt för pappa P... Vi har inga planer som jag vet, men något skoj får vi nog hitta på!:)

Nu ska jag kolla in slutet på bygglov, det varvat med spring i trappen är inte fy skam...


Finaste kusinerna... <3

Lilla sömntutan!

Ute och åker fyrhjuling med pappsen.

Ally på Mc donalds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar