söndag 20 maj 2012

Packning pågår...

Inte fullt så dramatiskt som rybriken lyder, men lite plock i väskorna bedrivs förtillfället.
Jag ska ju t Oslo imorgon, och Ally sover då hos sin mormor & morfar. Och lite måste slängas ner i våra väskor. Ally behöver inte ha så mycket med sig, hennes mormor har köpt egna pyjamaser, strumpor gröt m.m som Ally ska ha bara där. Vilket underlättar massor när man ska packa.

I dagens tidigare inlägg skrev jag att det var grått och trist. Tji fick jag, i eftermiddag kom solen fram och värmen ett faktum. Efter ett besök på konsum gick vi ner till A:s farmor & farfar. Lillan somnade i vagnen påväg ner... Så vi satte oss i solväggen och njöt, underbart! Ally fick för ovanlighetens skull lite presenter också... Denna gång var det farmor Karins jobbarkompis som hade köpt en klänning, en tunika och ett par matchande leggings till lilla donnan. Spoiled kid, i know!:O

Eftersom det är sagt att det fina vädret ska hålla i sig denna veckan köpte vi en grill förut!:) Så nu ska här grillas... MUMS! Det mina vänner är bland det bästa som finns.

Nu ska jag gå och se vem den andra är som ska lämna Big Brother. Rodney åkte ut nyss, thank you. Har svårt för den grabben alltså. Iofs tycker jag alla som är kvar är meget tråkiga!

Ska försöka slänga in ett inlägg från vårt grannlands huvudstad imorgon.
Hade gott!


Ally med sin mormor....


...Och farmor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar