torsdag 17 maj 2012

Torsdag...

Hejsan!!

Idag åkte jag och Ally till Åmot, Per skulle hjälpa sin pappa med något. Och vi ville inte vara hemma och tråka!:) När vi kom hit bestämde jag och pappa oss för att åka t Arvika. Vi skulle handla lite mat och panta burkar. Vi tog med oss Theo, A stannade hemma med mormor och Ida.
Pappa lovade mig att jag skulle få pengarna för panten, vilket jag tackar för nu...
400:- rikare blev jag på kuppen!!:)

Funderar på att köpa denna filten på PoP till Ally för pengarna.

Den har både rosa och röda inslag, vilket passar vagnen vi har nu och den som vi troligtvis kommer köpa i sommar.



Emmaljunga har kommit med en nya scootermodell, denna heter scooter S. Tycker denna verkar väldigt smidig. Tanken är ju att denna vagn ska vara i bilen, den andra vagnen ska stå hemma för promenader på grusvägarna och sovstunder under dagtid. Scootern blir mer en shoppingvagn.
Ska höra lite med gubben vad han tycker... Kan bli spännande!:)

Vi har hunnit med en snabbfika hos Sandra och Nanny i eftermiddag. Nanny och Ally sov hela tiden, så Theo fick leka själv...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar