lördag 26 maj 2012

Lördag...

God kväll!
Nu äntligen kommer ett "vanligt" inlägg med lite bilder, insåg att jag snålat med det de sista dagarna.

Idag har det verkligen varit underbart. Jag fick en liiiten sovmorgon (varenda minut är viktig i mitt liv förtillfället) När jag kom upp blev det lite gemensam frukost innan Per åkte iväg mot Arvika. Han är på svensexa idag, så jag är gräsänka ikväll. Ally tog sig en sovstund i vagnen och jag la mig lite på balkongen och njöt av vädret. När A vaknade åkte vi till Åmot. Där blev det poolhäng och lek ute, Ally var helnöjd.
Vi hade en grillkväll planerad hos Pers kusin Anneli och hennes sambo Panders kl 17. Så innan dess fick vi åka hem och fixa oss lite.
Och nu sitter jag här, Ally har precis somnat gott. Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt, får väl kolla på Euro vision kanske?? Känns som att jag är den enda i hela västra värmland som inte är på bryggan ikväll. Hade varit superkul, men idag var det mannens tur. Min kommer kanske snart?:)

Grillkvällen var supermysig. Även om inte P var med hade jag jätte trevligt ihop med hans släktingar. Ally skötte sig exemplariskt. Verkade lika nöjd med sällskapet och omgivningen som sin mamma. Annelis dotter Jonna lekte massa med A vilket givetvis uppskattades av lilla fröken.

Imorgon väntas konfirmationsfirande, min kusin Tova blir nu stor flicka. Vi skippar kyrkan och åker direkt till Skillingmark där jag hört nåt rykte om att det ska serveras thaimat... :)

Nu ska jag poppa lite popcorn och mysa lite i mitt eget sällskap.

Krypträning ute på balkongen

Lilla prinsessan

Kusinerna Bus

Theo skjutsar runt Ally i vagnen.

Natti Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar