fredag 18 maj 2012

Fredag...

Och dagvilsen som få är jag... Hade lördag igår, och söndag idag, men det är ju bara fredag...:) Underbart.

Ally sov mycket hela natten inatt, då förlät jag henne ganska omgående när hon beslutade sig för att det var morgon 06:30! Vi låg kvar länge och mös i sängen alla tre, och när A tröttnade gick Per med henne upp. Kan hända att jag la igen di blå en liiiten stund till.

Per köpte ju som sagt massa, massa virke och annat på auktionen i onsdags. Så nu är han och lastar av allt och lägger i fina högar. Min pappa hjälper till, tur är väl det. Skulle väl ta år och dag och göra något sådant själv. Jag och Ally var där och inspekterade hur det gick för dom förut, A var superintresserad!:)

Jag och Ally har fått roa oss själva idag. Var och handlade lite mat förut, sprang inom blomaffären (köpte lite uteblommor som jag ska försöka mig på att sätta sen) och ett besök på hjärtliga rum. Blev inga inköp på HR, men det fanns massa fint. De hade även fått in kids concept serien Pumpkin. Det får det bli när pengarna trillar in på kontot.

Ni som inte är medlemmar i Polarn & pyrets kundklubb bör gå med NU. De har 20% på allt tom 20/5, så skynda fynda. Kan hända att jag slängde in en liten beställning förut...:O)

Nu ska jag fortsätta pillandet här hemma. Bäst och passa på medans lilla madonnan sover!


Good morning sunshine!

Krypträning pågår, ur vägen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar