tisdag 8 maj 2012

Onsdag...

Hjälp vad snabbt dagarna går... Hinner inte med bloggen för tillfället, har en liten madame som kräver ständig uppmärksamhet för tillfället.

I måndagskväll höll Per på med veden här hemma. Ally var uttråkad till max, så vi tog en tur till Sportshopen. Mamma/mormor jobbade, så vi vi tänkte hälsa på henne. Det fanns verkligen massa fint där nu! Jag köpte mig ett par löpartights och en t-shirt från Nike. Supersnygga! Jag var ju tvungen ut och testa de när jag kom hem. Och jag sprang som ett spjut i nya outfiten... Eller inte, jag gick lite och sprang lite om vartannat, men inte är det några långa sträckor jag orkar.
Världens bästa mamma/mormor hade köpt ett par supersnygga Nike skor till lilla damen. Och de passar perfekt! Tusen tack bästaste mamma/mormor!

Igår umgicks vi med Ida & Theo. Blev en promenad och lite hemmamys. När vi kom hem somnade Ally och sov i nästan 3 timmar. Jag passade på att göra mat och plocka lite. Igårkväll fick vi dryga ut kvällen genom att besöka farmor Karin. Per var i vedhögen så jag och A tog en liten promenix ner dit och hälsade på.

Idag ska vi till Ch-berg en tur. Ska höra om mamma vill med, alltid roligare med sällskap!:)

Busiga kusiner...

Allys nya pjucks...

Mina nya träningskläder!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar