fredag 16 mars 2012

Uteplats...

Ja, dottern vaknade så jag fick ta in vagnen. Dock somnade hon om så jag fick sätta mig framför datorn. Har kollat runt på olika utemöbler. Finns massa fint verkligen! Hittade en från Hillerstorp som skulle passa utmärkt på Skogslyckan.

Fast först måste jag ju ha en uteplats. Föreslog för Per i söndags att vi skulle bygga en. -Ja, men visst! (då trodde jag vi skulle dra igång direkt) Jag förklarade lite hur jag ville ha och så. Mitt humör var på topp tills han liksom lägger fram att detta gör vi inte idag... Nehej, suck! Man var tydligen tvungen att gräva (1,5 meter = frostsäkert), gjuta några pelare och köpa trätrall osv. Herregud, så mycket arbete för att kunna lägga några plankor?? Tydligen. Och här ska inte fuskas.
Så jag fortsätter drömma om möbler, blommor, textiler och krukor ist. Tills vi (läs pappa P), drar igång detta lilla projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar