lördag 10 mars 2012

Lördag...

Hejsan!
Gårdagen var kanon kul. Lite för kul för vissa kanske, men jag skötte mig fint. Per ligger brevid mig i soffan och sover, slitsamt att var på firmakalas! Han är nog inte ensam om att vara lite trött idag. Vi fick mat på hotellet igår, som jag bara måste rådissa... Fy bubblan! Pepparstek serverades till varmrätt. Låter ju supergott, men det smakade bara peppar. Helt sjukt starkt. Jag smakade en liten bit, men fick inte ner mer. Och det var inte bara jag som var känslig, alla gjorde uppror.
När jag inte åt nån varmrätt stod mitt hopp på pannacottan som skulle serveras... Men den smakade jag en sked på. Smakade bränt, urk! Pernilla sa till att det smakade bränt, dessvärre var förklaringen att den var "blablalabla" nånting med cognac.

Istället för mat, blev det alkohol. Vilket resulterade att två av gossarna vid vårt bord gick och la sig tidigt. Vi som inte var allt för förfriskade drog på Pitcher´s. Där vi sänkte medelåldern rejält. Massa äldre bara, men trevligt hade vi ändå. Klockan 3, halv fyra tackade vi för oss och gick upp på rummet för några timmars välbehövlig sömn.

Jag tog lite bilder, men de kommer senare.

En jätte trevlig tur, som tyvärr avslutades riktigt kasst. När vi hoppade av bussen, och kom till bilen såg vi att nån jäkla pöbel har slagit sönder rutan på bilen.... Fy tusan! Så himla onödigt. Må du brinna din lilla skit!

1 kommentar: