tisdag 13 mars 2012

Tisdag...

Hejsan!
Ja ännu en dag med underbart väder. Vi har hunnit med att njuta lite av solen, men vi har haft lite "måsten" att utföra också.
Började dagen med att åka till åmot och hämta mamma. Vi åkte till Arvika för att köpa en ny ruta till min bil (tråkigaste shoppingen ever), hämta nya linser till mig och handla lite mat.
När vi kom hem gick jag, Ida och barnen en promenix. Underbart, underbart! När vi kom hem serverade mamma fika ute i solen, sämre kan man ha de. Ally somnade under promenaden och sov några timmar när vi kom hem. Dagen gick snabbt och vips var det dags för oss att bege oss hemåt. Vi slängde ihop en supergod pastasallad tills Perra kom hem. Sen passade vi på att powernapa hela familjen en halvtimme, gött!
Precis när vi vaknat kom farmor Karin hit. Vilket innebar lycka för lilla fröken uppmärksamhet.

Nu har vi precis nattat en supertrött liten donna. Vi ska hoppa in i duschen och bänka oss framför tv:n.

Jag och Ida disskuterade förut under vår promenad att extremt shoppingsug existerar hos oss båda. Tur att det bara är 2 veckor tills vi drar på tjejtur. Med traderapengarna brännandes i fickan ska det här shoppas järnet!!:) Villervalla, geggamoja, Polarn, zara och bennetton. KUL!!:) Ska försöka köpa lite till mig själv också.

Skickade till Kicki idag ang. Me&i party. Hon ville jätte gärna hålla i ett, så nu frampå våren kommer jag anordna ett.

Här kommer lite utlovade bilder från helgens Witokalas....








Ha en fortsatt trevlig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar