onsdag 7 mars 2012

Irriterad till max...

Ja fy bubblan (vill egentligen skriva hela alfabetet för fula ord, men behärskar mig)

Jag har för första gången på ja, jag vet inte hur länge blivit riktigt jäkla förbannad! (småsur är jag tittsomtätt, men just så här arg var det länge sen)

Vi säljer som sagt lite barnkläder på tradera. Nu senast sålde vi en overall efter Ally. Jag skrev i objektbeskrivningen att det var 2 fläckar fram på den och la även in en inzoomad bild på fläckarna. Allt var frid och fröj tills imorse då jag fick ett mail av tanten som tydligen är både blind och icke läskunnig som var mycket missnöjd med att det var fläckar på overallen som hon skulle ge bort i present...

Så nu har jag mailat fram och tillbaka med den här mycket "lustiga" kvinna... Och kan konstatera att hon verkligen har fått igång mig på alla cylindrar. Kändes nästan som om jag skulle explodera förut. Som tur är har jag en betydligt lugnare syster som sa vad jag skulle skriva i mailen med henne...:) Så nu får vi se vad lilla tanten kommer med härnäst...

Och det roliga är att hon vill ge oss dåligt omdöme... Jösses, jösses!

Så nu har jag fått skriva av mig av denna händelse. Hoppas innerligt inte hon skriver nåt mer korkat, för då är det risk för hjärnblödning.

PUNKT!!

1 kommentar:

  1. Ojoj inte bra och bli så f-bannad...men gôtt etterôt...heja på

    SvaraRadera