tisdag 6 mars 2012

Tisdag...

Hejsan igen!
Vi drog som sagt iväg tidigt imorse på en långpromenad med Ida & Theo. Barnen skötte sig sådär får man väl säga... Theo kom på efter halva vägen att han inte längre ville sitta i kärran, och Ally som vaknade när vi gått ungefär halva slingan ville inet ligga ner mer... Så det var lite skrik och grin ett tag! Men det gick fint ändå, vi rappade på lite hemåt så lite extra träning blev det!:)

Sen fick jag snabbt ge A mat och byta blöjan. Vi hade ju lunchdate med Pernilla och Johanna J på hotellet 11:30. Tack för lunchen flickor!

Sen vi kom hem har vi dammsugit, tvättat och lekt på golvet... Men det tog knäcken på lilla donnan som nu sover gott ute i vagnen!

Jag ska läsa lite tänkte jag.. Fick låna några böcker av mamma... Hoppas de är bra!:) Men först ska jag packa lite tradera paket. Har några auktioner som går ut imorgon. Spörs och se om jag blir rik på kuppen!:)

Pernilla i väntan på att kidnappa...

Finaste fru Johansson på hennes möhippa!

Självklart är lilla A med och lunchar!

Dessa superfina sockor stickade min farmor till Ally.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar