söndag 25 mars 2012

Grillpremiär & storstädning...

Igårkväll invigde vi grillen hos grannarna... Det var jag, Per, Cirre, Desiree, Hanna, Kristian & Ann-Sofie. Och så underbart gott det var, mums!!:) Längtar redan tills nästa gång. Ally fick vara hos farmor & farfar medans vi käkade, så vi tog kvällen relativt tidigt för att hämta hem lilla prinsessan.

Idag ska vi ha kalas här hemma. Så jag städar för fullt här inne och Per röjer upp all bråte vi har ute. Förstår inte riktigt varför allt ska sparas, men enligt P kan de vara bra att ha.
Jag är av en helt annan mening.

Igår när jag skulle handla till grillkvällen lyckades jag tappa plånboken. Upptäckte det när jag kom hem och fick bråttom tillbaka t butiken! Efter många om och men fann jag den, överkörd och allt på parkeringen.

Nu ska jag invänta mamma. Hon kommer för att hjälpa mig med pastasalladen!:) Bra med billig arbetskraft.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar