tisdag 20 mars 2012

Tisdag.

Hallo!!
Blev dåligt med uppdatering igår, datorn krånglade! Eller ja, jag tryckte på typ 1000 knappar samtidigt, så den blev lite överbelastad skulle jag tro.

Vi hade en riktig hemmadag igår jag och lilla bus. Ett besök av mormor på förmiddagen bara. Annars var vi ensamma. Vi dammtorkade hela huset (yes, A ville vara med och städa. Bara och sätta henne i bärselen). Per fyller ju år till helgen, så vi får börja städa redan nu.
Jag drog iväg på zumba igårkväll.. Det är verligen så roligt! Har ni inte prövat, gör det nu!:) Jag var sjösvett när passet var över!

Idag har vi varit i Ch-berg. Vi var på jakt efter en födelsedagspresent till Per, men hittade inget bra.
Jag har förresten fått en dag som jag ska jobba, 7/4. Så himla roligt, jag längtar ihjäl mig!:)




Vet ni förresten att man kan logga in på skatteverket nu och se hur det gick med skatten?? Jag brukar ALLTID få restskatt, så gissa om jag blev överdrivet lycklig när jag läste att jag skulle få tillbaka... Det var dessutom ganska mycket (iaf för en föräldraledig stackare). Ekonomisk lycka!

1 kommentar:

  1. Vi längtar också tills du kommer och jobbar ! Blev så glad när jag såg ditt namn på schemat =)

    SvaraRadera