fredag 9 mars 2012

BRÖLLOP!!

Yes, idag kom den äntligen... Inbjudan till sommarens bröllop, min kusin Andreas och hans Katarina gifter sig den 2:a juni! Så himla roligt... Startade datorn med en gång, måste ju hitta den sötaste klänningen till min lilla Prinsessa. Första tanken var en burberry klännig, men de är så dyra och kanske inte passar så jätte bra på ett bröllop? Men ack såå söt. Kollade in zaras webshop. Där fanns det några godingar bl.a

broderad tyllklänningEn broderad tyllklännig... För ynka 249:-
klänning med rosett och tyllYtterligare en tylldröm...

Hittar många vita klänningar till Ally. Att jag inte ska komma i en vit klänning fattar jag, men hur är det med de små liven?

Blir nog inte så svårt och hitta nåt fint till lilla damen, blir nog värre till mig själv.
Sist gång var det hopplöst, kan ju bero på att jag var gravid och lite lätt otymplig men ändå. Får börja kika redan nu. (att jag dessutom var helt insnöad på att ha en gul(??) klänning gjorde inte saken lättare heller vill tilläggas)

Att klänningen är gul syns inte på denna bild, men lilla kulan syns ju!:)
Snodde bilden från Pernilla (som förövrigt är en fena på å ta kort)


Alla fina flickor på H&M. Förutom bruden, som för dagen var i en klass för sig.


Underbara, fina du!!

Alla bilder är tagna av eller med Pernillas kamera. Sorry Pilla!:)

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar