onsdag 21 mars 2012

God förmiddag...

Hejsan!

Vi har haft en lite jobbig natt här hemma... Lilla Ally har blivit tokförkyld (igen!!!) Så himla jobbigt för den lilla näsan att vara full i snor och så hostar hon. Tycker så synd om henne, även om hon inte verkar beröras särskilt hårt av åkomman. Det enda som märks på henne är ju att hon sover mycket sämre! Men men, vi håller tummar och tår för att det går över lika snabbt som det kom.

Igår var vi på promenad med Sandra, Nanny, Ida & Theo. Vi drog ett varv i Åmot, var väldigt skön luft måste jag säga. Annars hände det inte mycket mer igår...
Vi bytte till vagnens sittdel igår... Ally var helnöjd, är ju givetvis mycket mer spännande och sitta i den och spana. Men lite vemodigt är det ju, min lilla bebis blir så stor!

I liggdelen blev det lite sned hållning på lilla damen...

Nicke Nyfiken är i farten...

Mycket bättre med sittdelen...:)

Ut på tur aldrig sur...:)

Jag hade mina converse på mig igår när jag kom till Åmot. Ida tyckte de såg förjävliga ut så hon tog fram nån slags rengöring för den typen av skor och kolla in resultatet....

Som nya! Definitivt värt typ 80 kronor, finns på dna!


Dagens lilla fröken... Söt som socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar