torsdag 22 mars 2012

En ny favorit...

Än sålänge har Ally inte så många leksaker... Men intresset har ökat för olika saker, t.ex en prasselbok är superkul... Om nån håller i den och prasslat åt henne. De flesta leksaker som A har är för stora för att hon ska orka greppa och sedan hålla kvar saken i handen eller så är de små men för tunga för de små armarna. Men så hittade vi denna underbara, lilla skallra som lilla fröken älskade från första stund...
Skallran väger i princip ingenting och eftersom den är så mjuk kan hon greppa den perfekt!! Att den är supersöt gör ju inte saken värre heller. På samma sida som jag hittade skallran fanns det även en superfin mössa. Tyckte den var superfin, dessutom så är det ingen som jag sett som har en sån, lite kul med en unik.


Sakerna kommer fran Mumma of sweden. En supermysig sida, som jag hittade till.

Jag vette tusan vad jag gjorde nu, men nagra bokstaver och tecken slutade fungera... Ska forsoka atgarda detta, sa har kan vi ju inte ha det!! En lank till sidan kommer, men just nagra av de tecken jag vill anvanda strejkar... Typiskt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar