lördag 31 mars 2012

Lördag..

God kväll!!
Hoppas ni haft en fin lördag.
Idag har vi spenderat dagen hos mina päron. Jag & Ally åkte när Per skulle byta rutan på min bil, det ville vi inte vara med på. Per kom till Åmot när han var klar. Jag, mamma, Ally & Theo tog en tur på loppisen i Åmot. Blev bara ett inköp av en påse med kladdmuffins av Tessan. Hade A i bärselen, så jag såg inte så mycket.. Kanske tar mig en tur själv imorgon, vem vet!?
Mamma serverade tacos till lunch idag, så gött! Medans Ally sov fick jag och mamma i uppgift att åka en snabbis till min farmor & farfar. Pappa skickade oss för att hämta lite värktabletter, massagesak och en värmedyna. Herregud, gubben har ont i ryggen, och beter sig som om sista stunden är kommen. Har aldrig hört värre klagosång!:) Efter några timmar hemma med diverse syssor, så fick vi packa oss in i bilen och åka  till centret... Mamma & Ida skulle handla till morgondagens kalas, så vi följde med som sällskap. Ally satt i bärselen och var helnöjd hela tiden.

Nu har vi kommit hem.. Fick mat hos mamma & pappa innan vi åkte (bortskämda, jag vet). Så nu har jag nattat lillan som somnade på 2 röda. Ska sätta mig och kolla på det sista av gladiatorerna.

Ha en fortsatt trevlig kväll....





1 kommentar:

  1. Hörre du, när The man Reima har ont så har han nog ont!! ;) Hoppas muffinsa gick o äta :)

    SvaraRadera