söndag 18 mars 2012

Lilla fröken bortskämd...

Ja, nu har vi hämtat hem lilla älsklingen... Hon hade haft det så bra hos farmor & farfar! Kom hem med stort paket blöjor och lite nya kläder, tusen tack!!
Per är och hjäper till på änghagen, så jag åkte till mamma & pappa. Vilket underbart väder, har precis lagt Ally ute i vagnen.

Gårdagen spenderades som sagt i Tälle hos Johan & Pernilla. Supertrevligt verkligen, är lite sliten idag, men ändå helt ok med tanke på att vi inte gick till sängs förrän efter fyra... :) Å jag älskar mina jobbarkompisar, vilket gäng alltså. Tänk vilken tur att vi har varandra!:) Hoppas inte det dröjer allt för länge tills nästa galej.



Dessa snyggingar från Lindex fick Ally av farmor Karin.
Även mormor Anneli har shoppat lite åt A, en "collegejacka" och en tunika/blus. Superfina, men de gick inte att få in bilderna i bloggen...

JUST DET!! IGÅR FIXADE JAG SÅ MAN KAN KOMMENTERA MINA INLÄGG HÄR PÅ BLOGGEN... SÅ NU VILL JAG ATT NI KOMMENTERAR JÄRNET HÄR!:)

Ha en fin dag allesamman.

3 kommentarer:

  1. haha, de va faan på tiden att man kan kommentera... gissa om du kommer bli trackad nu ;)/tessan

    SvaraRadera
  2. Det sååååg ut som om festen hade varit kul...men gött att ni itte åt opp all maten.. ;0)

    SvaraRadera
  3. Uhhj, dä jämt väller in kommentarer! Det va tur jä styrde oppett inatt och ordne mä inställningera;)

    SvaraRadera