fredag 9 mars 2012

Fredag...

Hejsan!
Satt igårkväll och skrev ett relativt långt inlägg... Men datorn låste sig, och då sket jag i att skriva igen.
Här kommer en liten resumé av vad gårdagen erbjöd.
Jag och Ida åkte med barnen till Sandra och Nanny. Blev fika, lite lek och skvaller... Har näsan blivit en tradition att vi har en date en gång i veckan. Trevligt!:)
Sen åkte vi hem... Per chockade mig djupt när han gratulerade mig när han kom hem. (Hann tänka tusen tankar bl.a. att jag glömt dra åt handbromsen på bilen och att den nu stod í slänten hemma)- Ehh. Den internationella kvinnodagen förstås, ja men visst, eh tack! Så han började flänga runt i köket och skulle laga mat. Blev lite chockad faktiskt, med tanke på att det endast hänt typ 2 gånger på ett halvår så är det inte så konstigt att jag blev det heller. Men imponerad blev jag...
Ända tills jag ser att han plockar fram falukorven och ett spagettipaket. NEJ! Suck, jag som såg framför mig en älgbiff! Men men, mat i magen fick vi och snabbt gick det. Pch tur var det för vi var tvugna å rusa iväg till Ch-berg.

Jag skulle ju som sagt hitta em outfit inför helgens galej. Hittade en svart, ganska tråkig tunika/klänning på Vero moda. Tråkig outfit är Johannas synonym så det blev perfekt till mig. Köpte lite nya smycken och underkläder på H&M för att det skulle kännas lite roligare. Och ett par svarta pumps till detta så blir det nog perry. (Jag har varit sur för att jag inte har några skor, men  insåg att jag inte längre kan sura då jag har hittat typ 10 papppåsar med skor i alla olika modeller och färger hemma hos mor & far)

Nu befinner vi oss i Åmot. Ally ska sova här inatt, så nu är vi på plats. Jag ska åka hem och möta upp mr P klockan 15. Då blir det stresspacka och fixa till oss lite. Hann iaf duscha innan vi åkte, bra där!:)

Hoppas ni får en fin helg allesamman.
Det ska vi ha, synd bara att vara bakis imorn när man får hotellfrukost severad. Nästan så att det är värt och dricka vatten ikväll, eller??:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar