fredag 23 mars 2012

Fredag...

Återigen fredag... Har sagt det tusen gånger känns det som, men herregud så fort veckorna går!!
Ally har sovit bra inatt trots den snoriga snoken, vilket jag är mycket tacksam för. Hon är tapper vår lilla fis.

Idag ska jag, Ida och Sandra åka på barnmässan i Karlstad... Vi ska även försöka hinna med en tur in på Noll54. Ally får vara hemma med pappa Per.

Pappa Per som förövrigt fyller år idag!! 23 härliga år... GRATTIS älskling!:)
Måste bara få skryta lite om mannen...
Att vid 23 års ha byggt (from scratch) vårt drömhus, i samma veva bli pappa till världens finaste tjej och dessutom hjälpa andra med deras byggen kallar jag storslaget. Jag är riktigt stolt! Och glad att just jag fångat denna guldklimp.

Nu ska jag och lilla damen gå ut. Blir en promenad och sen en kopp te i solväggen!!:)
Underbara sol...

Njut av dagen kära ni....

http://mummaofsweden.se/
Där är länken till sidan på de fina sakerna jag visade igår...:)





1 kommentar:

  1. ... Och som han dansar dessutom... Och ringer in till P3 på bästa sändningstid och pratar bred värmländska, helt fantastiskt! Han är minst sagt ett UNIKUM! Grattis till pappa Per!

    SvaraRadera