onsdag 31 oktober 2012

Onsdag...

God morgon!
Jag har precis satt mig på tåget mot Karlstad. Ska iväg på en vm träff där idag. Ska bli spännande!:)
Fick gå upp 05:15, jösses amalia.

Lilla prinsessan har blivit sjuk igen (må alla dagisbaskilusker brinna!!).
När Per hämtade henne igår hade fröken sagt att det inte hade varit nån bra dag för Ally. Hon hade varit gnällig och så, tro f*n de när hon har 39,5 graders feber!!! Tycker dom borde känt det också, med tanke på att hon var som en kamin!
Per som är en ganska lugn person var vansinnig när jag kom hem strax efter dom! Vi vill ju inte att Ally ska gå sjuk på dagis, då får dom ringa så vi får hämta henne istället.

Lite alvedon och mat gjorde susen för lilla Busan som blev piggare på kvällen. Var nästan som vanligt och somnade utan ett pip strax efter sju. Klockan 01 vaknade hon dock och var varm igen, 39,8 grader visade tempen. Somnade om efter en Alvedon och en flaska välling. Efter det har hon sovit väldigt oroligt.. Vaknat ofta och varit täppt i näsan! Stackars lilla...
När jag åkte sov dock mina guldklimpar gott i vår säng!:)

Per är hemma med henne idag, sen är jag ledig tors & fre (jobbar helg). Så hon får ordentligt med tid och återhämta sig.

Nu ska jag vila ögonen lite, tåg har verkligen en sövande effekt på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar