fredag 2 november 2012

Fredag...

Hej på er!
Dåligt med bloggande nu när jag har varit ledig ett par dagar.

Jag & Ally har hängt med min mamma, syrran och Theo i dagarna två...:)
Vi hade turen och var lediga på samma dagar, helt otroligt! Ally är piggare, febern är bort men hostan och snoret hänger i.
Ikväll fick vi tacos i åmot...:) Lyxigt värre!

Vi skrev önskelistor inför julen idag... Tyckte det var riktigt svårt! Har inte hunnit tänka så långt än. Mycket lättare å önska till lilla älsklingen!:)

Imorgon är det jobb igen... Jobbar 12-19 både lördag och söndag. Ally får hänga med farsan Baloo!

Vm träffen i Karlstad i onsdags var förresten super. Känner mig lite mer "med" på noterna nu...:) Vi åt lunch på ett ställe jag aldrig varit på förut, kommer inte ihåg namnet nu förstås, men det ligger typ mittemot burgerking. Underbar mat!!:) Fick baconlindad torsk, potatismos och rödvinssky! Himmelskt gott.
Fick äntligen träffa fina Marianne igen också... Hon är butikschef i Karlstad city och även min "utbildare"! Härligt å träffa alla överhuvudtaget, men Marianne, ja det är något speciellt!:)

Ally somnade ganska tidigt ikväll. Jag & Mr kollar på x-factor. Hejja Malcolm!! Vid närmare kik ser jag att sambon sover... Skönt, då kan jag ägna mig lite åt mobilen utan att bli kallad iphone nörd, mobilberoende osv osv!:)

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar